„Пази се от живите мъртви“, чиято премиера се очаква на 24 август, е дългоочакваният спиноф на разбиващата хитова драма „Живите мъртви“/“The Walking Dead”.„Fear The Walking Dead”/ „Пази се от живите мъртви“ отвежда към началото на зомби апокалипсиса – едно време, в което светът се променя бързо по неизвестни причини, преди който и да е разбрал какво точно се случва… Когато животът, такъв, какъвто всички го познават, е бил променен по начини, които никой никога не би могъл да си представи…Изпълнителни продуценти на филма са Робърт Къркмън, Гейл Ан Хърд, Грег Никотеро, Дейвид Алпърт и шоурънърът Дейвид Ериксон. Филмът е продукция на AMC Studios. Актьорският състав включва Ким Дикенс в ролята на Мадисън, Клиф Къртис в ролята на Травис, Франк Дилейн в ролята на Ник, Алиша Дебнъм-Кери в ролята на Алиша, Елизабет Родригес в ролята на Лиза и Мерседес Мейсън в ролята на Офелия.ЛОРЕНЦО ДЖЕЙМС ХЕНРИ (Lorenzo James Henrie), в ролята на Кристофър Впечатляващо количество от работата на Лоренцо Джеймс Хенри е съвместно с някои от най-престижните холивудски продуценти, режисьори и актьори. Последната му изява е в продукцията на Sony Pictures „Пол Бларт: Ченгето на мола 2“, където играе Кевин Джеймс. Друго скорошно участие е главната му роля в игралната продукция „Път на боеца“ (Warrior Road). Други негови роли в игралното кино са в „Стар Трек“ (Star Trek) на Дж. Дж. Ейбрамс и главните роли във филмите „Пътуване’79“ (Riding ’79) и „Почти крале“ (Almost Kings).Хенри започва кариерата си на актьор на 8 годишна възраст с дебют в игралния филм „Лято в Аризона“ (Arizona Summer). Работата му в телевизията включва епизодична роля в „Седмото небе“ (7th Heaven) на Warner Bros. и роли като гостуваща звезда в продукциите „От местопрестъплението: Маями“ (CSI: Miami), „Военни престъпления“ (NCIS), „Забравени досиета“ (Cold Case), „Малкълм“ (Malcolm in the Middle), „Обявен за издирване“ (Wanted), LAX (LAX) и „Шепот от отвъдното“ (Ghost Whisperer).ЛОРЕНЦО ДЖЕЙМС ХЕНРИ, в ролята на Крис МанауаРазкажете ни на какъв етап от живота ще заварим Крис Манауа в началото на „Пази се от живите мъртви“?Родителите на Крис – Травис и Лиза - са се развели когато е бил на 16, така че е дълбоко наранен. Идеализирал е баща си и разводът му е дошъл като удар с нож в корема. Крис е много сърдит на баща си и до известна степен и на майка си. Какво най-много Ви допадна у Вашия герой?Страхотно се вълнувам, че играя връзката между баща и син – вътрешният и външният аспект на взаимоотношенията между двата образа. Героите във филма далеч не са идеални и ще е интересно да се види как ще лекуват тези рани, и дали изобщо ще могат да ги излекуват, на фона на апокалипсиса.Какви са отношенията на Крис с баща му?Крис му е сърдит. Страда емоционално, и връзката между него и Травис ту върви, ту не. Иска му се да обича баща си, но е с усещането, че баща му го е предал, а същевременно иска да защити семейството си и да бъде до баща си, да бъдат в един отбор, когато настъпва краят на света. Затова е нужно да се уцели баланса, да се предадат опитите му да помири всички тези противоречиви чувства, докато същевременно се мъчи да се ориентира в коренно променената среда. Крис много прилича на Травис в желанието си да поправи нещата. Иска да предпази майка си, иска да защитава онова, в което вярва, и това си проличава още в началото на сезона. Травис иска да възстанови онази връзка с Крис, която е имал преди да се разведе с Лиза, но няма как да се върнат назад. Иска да поправи връзката им, както се опитва да поправи всичко, но сега ще е нужно много повече време, като се има предвид в каква ситуация сме попаднали. Травис е човек на добрите намерения и желае най-доброто за сина си. И си мисля, че би направил всичко, за да оправи нещата, но всички имаме различни гледни точки и различни желания.С кой аспект от тази история смятате, че ще се идентифицират зрителите и къде започва всичко?Две семейства, които не се разбират, се оказват заедно. Ще започнат ли да се разбират в лицето на апокалипсиса? Ето оттук започва пътешествието за зрителя. А онова, което ще пробуди съпричастността му е болката – това са неща, които се случват и в нормални семейства. Никой не е съвършен.През какви тревоги ще преминат феновете, като се има предвид, че са по-информирани от героите?Феновете знаят повече от нас и това ще ги побърка, обзалагам се, понеже вече знаят законите на новата вселена. Знаят как действат бродещите, какво правят, как може да оцелее човек, въобще всичко от „Живите мъртви“. И си мисля, че точно този аспект ще ги кара да ни стискат палци. В „Пази се от живите мъртви“ бродещите много повече приличат на хора и ще ни е много по-трудно да ги унищожаваме, защото изглеждат досущ като живи. Това е нова сюжетна линия за зрителя, макар и на същия фон.Къде според Вас се крие сърцето на историята?Сърцето на историята е семейната обич в смисъла на обич като саможертва, защото понякога ще се налага да правиш неща, които далеч не желаеш да правиш. Освен това, когато си изправен пред възможността животът такъв, какъвто го познаваш, да приключи, гледаш на нещата по съвсем различен начин. Възможно е дори да постигаш много повече!Снимки: Франк Окенфелс (Frank Ockenfels) 3/AMC ... още »
Тъй като „Петдесет нюанса по-тъмно” се очаква да бъде повече трилър, отколкото своя предшественик „Петдесет нюанса сиво”, се твърди, че от Юнивърсъл се спрели избора си на известен в този жанр режисьор – Джеймс Фоли. От студиото още не са предложили договор на известния от „Гленгари Глен Рос” и „Идеалната непозната” режисьор, защото се колебаят дали да не го наемат наведнъж за двете оставащи части от трилогията. В надпреварата още се намесват и имената на Марк Пелингтън („Послания от мрака”) и Таня Уекслър („Истерия”), но се смята, че Фоли е безспорен фаворит, защото е режисирал и дузина епизоди от „Къщата на картите”, продуциран от продуцента на „Петдест процента” – Дейна Брунети. Джейми Дорнан и Дакота Джонсън потвърдено се завръщат в ролите на Крисчън Грей и Анастейша Стийл. ... още »
Снимките на „Зловеща семейна история: Хотел” текат с пълна скорост, затова беше редно да се появят и първите кадри от снимачната площадка. Те са с Лейди Гага, за която вече ви съобщихме, че ще участва в петия сезон на сериала. Както можем да видим, тя прилича съвсем на себе си и е толкова екстравагантна, колкото сме свикнали да я виждаме, поне от кадрите, които са разпространени за медиите. Премиерата на новия сезон, състоящ се от 13 серии, е на 7 октомври по ЕфЕкс. В него ще гледаме още Сара Поулсън, Кати Бейтс, Анджела Басет, Уес Бентли, Мат Боумър, Клоуи Севини, Денис О’Хеър, Чайен Джаксън, Ивън Питърс и Фин Уитрок. ... още »
Дженифър Лоурънс е недостижима на върха на класацията на списание „Форбс” за най-високоплатените актриси в света със забележителната сума от 52 млн. долара приходи за миналата година от участията си във франчайзи като „Игрите на глада” и „Х-Мен” и рекламни договори. След нея се нарежда Скарлет Йохансон, но тя има „едва” 35, 5 млн. долара от участието си в „Отмъстителите: Ерата на Ултрон” и „Луси”. На почетната трета позиция е Мелиса Макарти с 23 милиона.Ето и десетката на най-много заработилите дами в киното.1. Дженифър Лоурънс – 52 млн. долара2. Скарлет Йохансон – 35, 5 млн. долара3. Мелиса Макарти – 23 млн. долара4. Бинбин Фан – 21 млн. долара 5. Дженифър Анистън – 16, 5 млн. долара 6. Джулия Робъртс – 16 млн. долара7. Анджелина Джоли – 15 млн. долара 8. Рийз Уидърспуун – 15 млн. долара9. Ан Хатуей – 12 млн. долара 10. Кристен Стюарт – 12 млн. долара ... още »
Майкъл Ман откри своя Енцо Ферари (1898-1988) в лицето на Крисчън Бейл, който вече е подписал договор за участие в ролята на легендарния пилот и производител на една от най-луксозните марки коли в света. Това е вторият проект за живота на Енцо Ферари, по който Ман работи. Сценарият му е по книгата на Брок Йейтс „Енцо Ферари: Човекът, колите, състезанията”. А в момента се разработва и още един филм за италианската легенда, но в него главната роля ще бъде изпълнена от Робърт Де Ниро. Миналата година продуцентите на филма от Чеки Гори Пикчърс в лицето на техния президент бяха казали: „Това е историята на съперничеството между Ферари и Мазерати за по-висока скорост, но не е филм за автомобилни състезания. По-скоро става дума за „Кръстникът” със сцени с автомобилни състезания. ... още »
Хю Джакман обмисля дали да приеме главната роля в „Одисея” („The Odyssey”) на Франсис Лоурънс. Режисьорът на втория, третия и четвъртия филм от „Игрите на глада” ще режисира сценария на колегата си от „Сойка-присмехулка” – Питър Крейг, по древната творба на Омир.„Одисея” описва приключенията на митичния герой Одисей по време на завръщането в родината му – остров Итака след края на Троянската война, а също и тези на неговата съпруга Пенелопа, която го очаква. Снимките на епоса се очаква да започнат в началото на 2016 г. ... още »
Кристофър Йост („Тор: Рагнарок”) поема сценария за новата версия на „Господари на вселената” като ще преработи съществуващите чернови на Тери Росио и Джеф Уадлоу. Той трябва да намери оригинален ъгъл, от който да разкаже за историята на „Той-Мъжът” или принц Адам, единственият, който може да се противопостави на злия Скелетор. Във филма от 1986 г. с участието на Долф Лундгрен, войната за надмощие във вселената се водеше на земята. Защитниците на доброто, които случайно попадат на нея, трябва да намерят бърз начин да се измъкнат от преследващите ги войници и калифорнийската полиция и да се върнат на своята планета преди Скелетор да стане най-могъщият владетел във вселената. Продукцията си търси и нов режисьор след оттеглянето на Джон М. Чу. ... още »
„Броят на килърите в един филм е правопропорционален на труповете в него“. - Сценарна истинаСветът на професионалните убийци, или за по-кратко „килъри“ е извор на творческо вдъхновение още от зората на киното, когато немият чернобял екран не предлага тътен от изстрел от снайпер или скърцане на автомобилните спирачки. Със стотиците заглавия, в които човешкият живот не струва много, за авторите става все по-трудно да намерят индивидуалните черти на своите герои, тези детайли, които ще ги отличат като пръстови отпечатъци от останалите конвенционални продукти в сивия поток от кинопродукти, залели екраните за последните трийсетина години. В това отношение „Хитмен: Агент 47“ е сполучлив дебютен опит в комерсиалното кино, със своя ниша и перспективи за развитие.Агент 47 (Рупърт Френд) няма име и за идентификация използва последните две цифри от баркода татуиран на тила му. Резултат от секретен биогенетичен проект, ръководен през годините на студената война от съветския учен Пьотр Литвенко (Кийрън Хайндс), той се ползва в определини кръгове с безупречна репутация, дължаща се на безупречния му професионализъм – той е програмиран да убива. Облечен с черен костюм, бяла риза и червена вратовръзка, той сее смърт с елегантността и лекотатата на балерина от класическата руска школа. Без емоции, светкавично бърз и виртуозно точен, той изпълнява задълженията към работодателя си с методичност и ловкост. Загадъчната Катя Ван Дийс (Хана Уайър) е неговата поредна цел, но не и мишена. Очарователната млада девойка е Агент 90, за което самата тя съвсем не подозира. Единствената й грижа е да открие един мъж, за когото има съвсем неясни детски спомени, и който вероятно би отговорил на от много житейските въпроси, които я човъркат. На помощ се притичва андроидният килър, който става неин покровител и наставник.Вдъхновен от популярна видеоигра, „Хитмен: Агент 47“ остава верен на естетиката на комикса и чистото забавление. Без да изпада в мелодраматичен уклон (сираче търсещо баща си) или психоаналитичен делириум (сираче търсещо баща си), филмът предлага поредица от забележителни от визуална гледна точка преследвания, престрелки и ръкопашни схватки, които се увенчават със сцената „сираче намира баща си“. И понеже дебютиращият в пълнометражното игрално кино режисьор Александър Бах, е избрал екшън жанра, зрителят няма да има възможност да се просълзи от умиление и да се присъедини към кратката радост на разделените от съдбата персонажи. Противниците им от „Синдикейт Интернешънъл“ кроят злокобни за човечеството планове и само своевременна и бърза намеса би могла да ги неутрализира. Филмът може да се разглежда и като маниеристично упражнение по стил, почит към класиците и заявка за зрелостно свидетелство пред масовата аудитория, защото представя с вещина всички елементи, които са в пакета на съвременното кино търсещо признание в бокс офиса.„Хитмен: Агент 47“ остава зрелище и развлекателен разказ, без претенции за послания с дълбоки философски прозрения. Публиката не може да не подкрепи този трезв подход, който честно дава това, което обещава. Мъгляво споделените от главните персонажи идеи, че човек сам е ковач на съдбата си, че истински силното желание се сбъдва и, че всеки индивид притежава неподозиран потенциал, не крият нищо ново. Пределно ясен е стремежът на автора да избяга от назидателно-поучителната форма в диалога си със съвременния зрител. А той, съвременният зрителят, е много трудна мишена и не обича да му се натрапват брутално мнения, които подлежат на безконечни дискусии. ... още »