Време е репетициите да започнат, защото от 25 октомври сме канени на финалнaта битка с Венъм: Последният танц само в кината. След безспорния успех на предходните два филма, които създадоха истински фурор и завладяха публиката с уникалната си комбинация от екшън, хумор и изпълнена с мрак неизвестност, тази последна глава вдига залозите до безпрецедентни висоти на ръба на апокалиптичен сблъсък.
Във Венъм: Последният танц Еди (Том Харди) и Венъм попадат в гибелна ситуация. Те са безмилостно преследвани от врагове както от света на хората, така и от царството на извънземния симбиот. Докато заплахата става все по-голяма, необичайното дуо трябва да извърви опасен път, изпълнен с предателство, хаос и отчаяние. С всеки изминал миг възможностите им намаляват, а Еди и Венъм се оказват на ръба на пропастта. Изправени пред опустошителен избор, който може да промени съдбите им завинаги, те се подготвят за един истински драматичен сблъсък. Този окончателен развой ще постави на изпитание тяхното приятелство и непоколебимост, давайки зелена светлина на бурното им пътешествие в един кулминационен последен танц, който обещава да остави незаличима следа в световете и на двамата.
Ексклузивният първи трейлър ни хвърля директно в екшъна и се изправяме пред най-голямото и фатално премеждие досега. С познатите за продукцията зашеметяващи визуални ефекти и секващи дъха бойни сцени Венъм: Последният танц предлага поразяващо кинопреживяване, каквото само Еди и Венъм могат да създадат, изпълнено с разтърсващи емоции и типичното за тях остроумие.
Режисьор на Венъм: Последният танц е Кели Марсел (Спасяването на мистър Банкс, Петдесет нюанса сиво, Венъм), която е и сценарист. Сюжетът е дело на Том Харди и Кели Марсел, базиран на комиксите на Марвел. Продуценти са Ави Арад, Мат Толмах, Ейми Паскал, Кели Марсел, Том Харди и Хъч Паркър. Изпълнителен продуценти е Джо Карачоло Дж. Актьорският състав включва Том Харди (Лудия Макс: Пътят на яростта, Завръщането, Генезис), Чуетел Еджиофор, Джуно Темпъл, Рис Ифанс, Пеги Лу, Алана Убах, Стивън Греъм и др.
Влизаме в мрака с Венъм: Последният танц от 25 октомври само в кината на 3D и IMAX 3D.
Том Харди ще е част от актьорския състав на новия филм на новозеландеца Андрю Доминик “War Party”, който ще пресъздаде реални събития от живота на морските пехотинци. Доминик ще работи по сценария заедно с Харисън Куири. Най-успешният проект във филмографията на Андрю Доминик е „Убийството на Джеси Джеймс от мерзавеца Робърт Форд”. “War Party” ще бъде продуциран от компанията на Ридли Скот “Scott Free Films”.Освен в сериала „Табу”, през лятото ще гледаме Том Харди и в “Дюнкерк” на Кристофър Нолън, който излиза по екраните на 21 юли. Името на Андрю Доминик се свързваше с филма „Блондинка” за живота на Мерилин Монро, в която ще се превъплъти Джесика Частейн, но засега проектът е в застой. ... още »
„Няма съмнение, че трета част на „Пазители на Галактиката” ще има!”, сподели режисьорът и сценарист на първите две части Джеймс Гън. „Трябва да реша как точно да протече животът ми в близките три години и дали тази трета част да бъде мащабната продукция, с която бих искал да се заема”.В края на април очакваме „Пазители на Галактиката 2”, в който отново се вихрят Крис Прат, Силвестър Сталоун, Зоуи Салдана, Кърт Ръсел, Майкъл Рукър, както и гласовете на Вин Дизел и Брадли Купър.В класацията на Fandango за най-очакваните филми на 2017г. „Пазители на Галактиката 2” заема второ място след най-очаквания филм за тази година - осмата част на „Междузвездни войни”. ... още »
Джон Красински ще бъде режисьор, сценарист и изпълнител във фантастичния трилър “A Quiet Place”, а главната женска роля ще бъде поверена на съпругата му Емили Блънт. За първи път двамата ще се появят заедно на екрана, въпреки че имената им фигурират сред участниците в „Мъпетите”, те нямаха обща сцена във филма.Това е трети режисьорски опит за Красински като предишния му филм The Hollars имаше премиера на миналогодишния Сънданс. До края на годината ще го видим и сред актьорския състав в новия филм на Катрин Бигълоу, който все още няма заглавие. Емили Блънт пък е на снимачната площадка на „Завръщането на Мери Попинс”, където дели екран с Мерил Стрийп и Колин Фърт, а на режисьорския стол е Роб Маршъл. ... още »
Въпреки убийствената критика към „Отряд самоубийци”, филмът постигна завиден световен боксофис от 745 милиона долара, което води до очаквано продължение. От „Уорнър” обявиха, че със сценария ще се заеме Адам Козад, който има в актива си „Джак Райън: Теория на хаоса” и „Легендата за Тарзан”. Сюжетът отново ще бъде вдъхновен от комиксите на DC. Режисьорският стол засега е свободен, а снимачният период – неизвестен.„Отряд самоубийци” спечели „Оскар” за грим, а сред актьорите превъплътили се в комиксовите герои бяха Уил Смит, Джаред Лето, Виола Дейвис, Марго Роби, Кара Делевин и Езра Милър. ... още »
Стана ясна датата, на която ще се появи приключенският екшън „Небостъргач” с Дуейн „Скалата” Джонсън в главната роля. Актьорът ще е в ролята на Уил Форд – бивш ръководител на група за спасяване на заложници и настоящ експерт, занимаващ се с обезопасяването на небостъргачи. Форд е командирован в Китай, където най-високата сграда в света е обхваната от пламъци, а самият той е обвинен, че е замесен в пожара.Снимките ще стартират през август, а премиерата ще е на 13 юли 2018г. Режисьор на „Небостъргач” ще бъде Роусън Маршъл Тербер, за когото се носят слухове, че ще режисира и втората част на „Сем. Милър”.Чакаме Дуейн Джонсън в „Бързи и яростни 8”, който излиза на 12 април и в „Спасители на плажа” с премиера у нас на 2 юни. ... още »
Eдно от най-чаканите заглавия за 2018г. – “Aквамен” ще излезе на екран дни преди Коледа – на 21 декември, а не както предварително беше обявено от „Уорнър” на 5 октомври 2018.На режисьорския стол е малайзиецът Джеймс Уан, в чиято филмография откриваме двете части на „Заклинанието” и „Бързи и яростни 7”. В главната роля ще видим Джейсън Момоа, а сред останалите звезди в проекта са Уилям Дефо, Патрик Уилсън, Амбър Хърд и по непотвърдени данни Никол Кидман, която трябва да се превъплъти в майката на главния персонаж. Филмът ще бъде заснет изцяло в Австралия.Преди това ще видим Джейсън Момоа отново като Аквамен в „Лигата на справедливостта” на Зак Снайдър, който ще излезе по екраните на 17 ноември. ... още »
Дженифър Анистън ще участва в тийн комедията “Dumplin'” по романа на Джули Мърфи. Историята се върти около пълна тийнейджърка, която си намира работа в ресторант за бързо хранене, където среща младеж, който не й е безразличен, но момичето не се решава да направи първата крачка. Анистън ще е в ролята на бивша кралица на красотата и майката на тийнейджърката.Режисьор е Ан Флечър, която има в актива си „27 сватби” и „Гореща гонка”, а сценарият ще е в ръцете на Кристин Хан, за която това ще е драматургичен дебют в игралното кино.На фестивала в Сънданс беше премиерата на военната драма „Жълтите птици”, в който Дженифър Анистън дели екран с Тай Шеридън, Джейсън Патрик, Тони Колет и Джак Хюстън. ... още »
Един от най-експлоатираните сюжети в Холивуд е този за извънземните пришълци на Земята. Те са популярни още от ерата на черно-бялото кино. Но особено след бума на спецефектите се прави по една високобюджетна продукция – ако не всяка година, поне всяка втора. В сметките дори не влизат второкласните и треторазредни заглавия, снимани направо за домашно видео и телевизията.Съществува ли причина за тази ситуация?Ако има, тя не е съвсем ясна. Дават се различни обяснения, основани на често противоречиви мирогледи. В тази статия ще опитаме да разгледаме най-често срещаните, без да взимаме лично отношение.Нека за начало откроим три от разпространените формули, използвани в сценариите на тези филми:Кадър от римейка на „Война на световете“1. Нашествениците: Чуждоземни завоеватели идват на нашата планета, за да използват нейните ресурси. За целта или искат да покорят човечеството, или да го изтребят до крак, или да се забавляват и хранят по ужасни начини с него. От някое време насам се прокрадва и идеята, че „гостите“ всъщност са създатели или предшественици на човешката раса и направляват еволюцията ни.Типични представители: „Война на световете“ (оригинал от 1953), „Критърсите“ (1986), „Хищникът“ (1987), „Старгейт“ (1994), „Денят на независимостта“ (1996), „Марс атакува“ (1996), „Бойно поле Земя“ (2000), „Следите“ (2002), „Скайлайн“ (2010), „Прометей“ (2012) и др.Кадър от „Извънземното“ на Ст. Спилбърг2. Приятелите: Те идват на Земята, за да предупредят човечеството за надвиснала опасност. Или за да ни помогнат да поемем по разумен и миролюбив път на развитие. А на някои им хареса тук и заживяват сред нас. На Холивуд не е чужда и идеята, че инопланетяните могат да катастрофират на наша територия и да се нуждаят от съдействието ни, за да се върнат у дома. Типични представители: „Денят, в който Земята спря“ (оригинал от 1951), „Планината на вещиците“ (1975), „Близки срещи от третия вид“ (1977), „Котка от друга планета“ (1978), „Супермен“ (1978; базиран върху дори по-старите едноименни комикси), „Извънземното“ (1982), „Звезден човек“ (1984) и др.„Сектор 9“ е сред малкото филми, в които извънземните не са нито нашественици, нито непременно приятели.3. Особена категория филми са такива, като „Контакт“ (Contact, 1997) и „Първи контакт“ (The Arrival, 2016), в които не се залага нито на спецефектите, екшъна и ужасите, нито на приключенския дух. Те опитват да ни кажат, че срещата с разумни същества от Космоса може да изисква не само преодоляването на езикови и културни бариери, но и промяна в цялостното ни мислене и светоусещане за пространство, време и (не)материални форми на живот.Основна тезаАко обърнете внимание на годините, в които излизат гореспоменатите хитови продукции, се откроява следната картина. До 1980-те години Холивуд не си е представял чуждоземните гости като узурпатори. Разбира се, има изключения, някои от тях даже не са сред споменатите, но те потвърждават правилото. По-нататък в статията ще дадем най-често срещаните обяснения за този феномен.Първо обяснение: Студената войнаЕпохата на филмите, в които инопланетяните са предимно добронамерени или неутрални, съвпада с този на политическото и военно противопоставяне между САЩ и СССР. Успоредно с това е протичала и надпреварата между двете суперсили за овладяване на орбиталното пространство. Известно е, че американците са се страхували от вероятността руснаците да шпионират и пускат бомби над домовете им от космически спътници. Вярва се, че Холивуд не е искал да разпространява допълнителния страх, че освен „кръвожадните съветски военни“ някъде горе могат да дебнат и по-далечни врагове. Ако това е вярно, обяснява „приятелската“ епоха на тези филми.Военните от Зона 51 са участници в редица холивудски хитове, сред които и „Денят на независимостта“ (на снимката).Второ обяснение: Послания от Зона 51Мнозина вярват, че при Розуелския инцидент от средата на миналия век е паднала летяща чиния. Оттогава щатските военни работели в тясно сътрудничество с чуждоземните гости. А тъй като е известно, че служители на Пентагона имат пръст в холивудските сценарии, се предполага, че целта на такива филми е постепенно да подготвят хората за официалното разкриване на междузвездните гости. В противен случай цивилизацията и религиите щели да рухнат.Трето обяснение: В крак с попкултурата Нормално е изкуството да имитира живота. А още по-обичайна практика е, когато един клон на популярната култура вдъхновява останалите. Горе-долу от края на 1980-е и началото на 1990-те години различни медии започват да популялизират историите на хора, твърдящи, че са били отвлечени от „малки сиви човечета с бадемообразни очи“, които извършвали болезнени и смъртоносни експерименти над жертвите. Може би не е случайно, че оттогава започва и възходът на кинохитовете, в които извънземните започват да играят предимно отрицателна роля.Четвърто обяснение: Новият световен редОсобено популярна в средите на конспиративните теоретици е теорията, че задкулисните сили, прокарващи Новия световен ред, използват сюжета за извънземно нашествие, за да прокарват плановете си. И по-конкретно: ще бъде разигран сценарий с фалшиво нападение на Земята (реално то ще бъде извършено от армията със свръхсекретни летателни средства). Това пък ще бъде използвано като повод за въвеждане на безсрочно военно положение и произтичащата от него повсеместна тирания на глобално равнище. Филмите на тази тема били средството хората да свикнат с тази мисъл като естествена и очаквана.Идеята, че под „извънземни“ би трябвало да се разбират духовни същества, беше директно загатната в „Контакт“. А в „Първи контакт“ (на снимката) това беше намекнато в сцените, където космическите кораби стават нематериални и облакообразни с ефирна структура.Пето обяснение: Катализиране на материализмаВ езотеричните кръгове се шири схващането, че извънземни не съществуват. А ако ги има, те нямали право да се намесват пряко в земното развитие. Защото силите, ръководещи еволюцията на хората, са свръхсетивни – разум, който не живее в плът и кръв. Ето защо се е наложил мирогледът, че историите за чуждоземни гости се контролират от земни среди, които имат интерес от материалистични интерпретации на сведенията за НЛО и разум из цялата Вселена.Излишно е да изтъкваме, че някои филмови студия на Холивуд наистина имат финансовите средства (и може би желанието?) да канализират човешкото въображение и представите за бъдещето с акцент върху технологичния прогрес. За сметка на човешкото духовно усъвършенстване.Естествено, изброените обяснение не си противоречат. Всички те може би съдържат някаква част от истината и създават обща картина за реалността.Иван Стаменов ... още »